Facultatea de Istorie Anul universitar 2023-2024, semestrul 2
În atenţia studenţilor de la ID Iaşi
Duminică, 31 martie 2024, între orele 10.00 – 14.00, secretariatul va fi deschis pentru dv.
Studenţii se vor prezenta cu carnetul de student pentru:
- primirea cursurilor pe mail sau ridicarea lor în format CD. Studenţii achită prima tranşă din taxa de şcolarizare pentru semestrul 2 si trimit chitanta scanata la adresa de mail mihaela.dragomir@uaic.ro, înainte cu 5 zile lucrătoare de data 31 martie 2024, şi precizează cum doresc cursurile.
- Completarea fişei semestriale care cuprinde disciplinele/semestru.
- Eliberarea adeverinţelor de student: dacă doriţi adeverinţe – în format fizic – pentru a le depune la o altă instituţie, trimiteţi un mail la adresa mihaela.dragomir@uaic.ro, cu 3 zile înainte de data de 31 martie 2024; scrieţi pentru ce vă trebuie şi unde o depuneţi.
- Alte situaţii pe care doriţi să le lămuriţi.
Citiţi Regulamentul de activitate profesională a studentilor, care se găseşte la: https://history.uaic.ro/studenti/
Pentru examenele restante, cititi informatiile de la: https://history.uaic.ro/studenti/taxe/
Pentru rezolvarea altor situatii, respectaţi Programul cu publicul faţă în faţă, în zilele lucrătoare, doar confirmată de membrii biroului:
Luni – Vineri: orele 13.30 – 15.00
Orice solicitare pentru adeverinţe/ acte originale/ alte documente/ – se transmite la adresa de email: mihaela.dragomir@uaic.ro.
Perioada de rezolvare: aproximativ 4 zile lucrătoare de la primirea mesajului dvs. După preluarea mesajului dvs. vă vom comunica toate informațiile utile.
Mesajul trebuie să conțină următoarele:
- Numele complet din certificatul de naștere.
- Motivele detaliate ale solicitării.
- Numărul de telefon şi adresa de mail
Valeria MIHAILA Secretar sef
Find more like this: Anunțuri studenți, ID