Programare RESTANŢE (1-7 februarie 2021) (actualizat: 05.02.2021, ora 9)
Programare examene (actualizat:31.12.2020)
- Examen Preistorie generala, anul 1 – detalii conectare (Afişat: 15.01.2021)
Anunţ REÎNMATRICULĂRI la sem.2, anul univ. 2020/2021 (Afişat: 18.01.2021)
Următorii studenţi nu vor fi primiți la examene datorită neachitării taxei de şcolarizare pentru semestrul I 2020-2021 (afişat: 12.01.2021)
În atenţia studenţilor înscrişi restanţieri, în acelaşi an, reînmatriculați şi care reiau studiile – TAXE de achitat (Afişat: 05.01.2021)
Taxe de achitat pentru restanţe din anii anteriori (model cerere): Anul 2 Anul 3 (Afişat:17.12.2020)
Lista studentilor din anul 1, IF, care nu au completat fisa de inscriere semestriala (Afişat: 16.12.2020)
Obligații didactice – IF (actualizat: 10.12.2020)
Repartiție taxa-buget. Anul 2. Semestrul 1 ( postat 25.10.2020 )
Repartiție taxa-buget. Anul 3. Semestrul 1 ( postat 25.10.2020 )
Anunt Fise semestriale si Contract DPPD – Anul I
Fisa semestriala – An I Semestrul 1 IF 2020 2021
Grupe – Studii Universitare de Licenţă / ANUL 1/ 2020-2021
Tutori – Studii Universitare de Licenţă
Anul universitar 2020 / 2021
Carnete student şi gratuităţi pentru studenţi
Studii Universitare de Licenţă IF – anul 1
Carnetele de student şi alte documente privind gratuitatea (ex.legitimaţii CFR, legitimaţii mijloace transport în comun) – anunţul privind eliberarea şi condiţiile se vor posta pe site-ul facultăţii.
Studii Universitare de Licenţă IF – anii 2, 3
Vizarea carnetului de student şi a legitimaţiei CFR – studenţii vor depune documentele la şeful de grupă. Şeful de grupă le va depune la secretariat în zilele de marţi şi miercuri ale fiecărei săptămâni, interval orar 10.00-12.00. După vizare, şeful de grupă va fi contactat pentru ridicarea acestora.
Vizarea documentelor este condiţionată de: completarea şi transmiterea fişei semestriale, depunerea chitanţei din prima tranşă a taxei de şcolarizare (studenţii cu taxă).
Program de lucru cu studenţii / publicul: prin EMAIL: istorie@uaic.ro
Luni – Vineri: interval orar: 10.00 – 12.00
Activitatea de lucru cu publicul față în față se desfășoară NUMAI
cu PROGRAMARE PREALABILĂ PE EMAIL, CONFIRMATĂ DE MEMBRII BIROULUI.
Mesajul trebuie să conțină următoarele:
Numele complet din certificatul de naștere.
Motivele solicitării.
După preluarea mesajului dv. vă vom trimite un email prin care vă comunicăm ziua și ora la care sunteți programat, precum și alte informații utile.
Perioada de rezolvare: aproximativ 3 zile de la primirea mesajului dvs.