Secretariat
PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL
Faţă în faţă, în zilele lucrătoare, Luni – Vineri: orele 13.30 – 15.00
Pauză de masă: 12.30 – 13.00
Activitatea de lucru cu publicul față în față se desfășoară numai cu programare prealabilă confirmată de membrii biroului. Adresele de mail se găsesc la: https://history.uaic.ro/facultate/administratie-si-secretariat/
Actele originale se eliberează numai în baza Fişei de lichidare care se vizează în programul online de către departamentele: Biroul programe sociale, Direcţia cămine şi cantine, Biblioteca centrală universitară „Mihai Eminescu”, Direcţia Financiar-contabilă, Administrator şef facultate şi Secretariatul Facultăţii de Istorie. După validarea integrală de către toate departamentele, solicitantul primeşte un mail cu data şi ora programată pentru a se prezenta la secretariat cu carnetul de student şi legitimaţia CFR / cartea de identitate sau trimite o altă persoană cu procură notarială.
Orice solicitare pentru: actele originale, adeverinţe, alte documente, note – se trimite, pe mail, astfel:
IF licenţă – secretar 1(S) Maria-Loredana Nistor, maria.nistor@uaic.ro
ID licenţă Iaşi şi Master – secretar 3(S) Mihaela Lungu, mihaela.dragomir@uaic.ro
ID licenţă Focşani – secretar (S) Daniela Cîrjica, daniela.cirjica@uaic.ro
Doctorat, postdoctorat – secretar şef, Valeria Mihaila, valeria.mihaila@uaic.ro
Perfecţionare preuniversitară – mihaela.dragomir@uaic.ro, maria.nistor@uaic.ro
Pentru cazări, burse, taxe – administrator şef facultate, Ioana Alexandrescu, istorie@uaic.ro
Perioada de rezolvare: aproximativ 3(zile) zile lucrătoare de la primirea mesajului dvs.
După preluarea mesajului dvs. vă vom comunica toate informațiile utile.
Mesajul trebuie să conțină următoarele:
1. Numele complet din certificatul de naștere.
2. Motivele detaliate ale solicitării.
3. Numărul de telefon şi adresa de mail corecte.
Find more like this: Anunțuri studenți, Doctorat, ID, Licență, Master, Prima Pagină