Secretariat – PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL

12.05.2025

Secretariat

 PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL

 

Luni – Vineri:  orele 13.30 – 15.00

Pauză de masă: 12.30 – 13.00

                         

Activitatea de lucru cu publicul  față în față  se desfășoară numai cu programare prealabilă confirmată de membrii biroului. Adresele de mail se găsesc la:  https://history.uaic.ro/facultate/administratie-si-secretariat/

Actele originale / adeverinţe – nu se trimit scanat. Titularul trimite, pe mail, cererea completata de la link.ul:   https://history.uaic.ro/wp-content/uploads/2025/02/Cerere-imprumut-acte.pdf   – şi va primi un mesaj când se poate prezenta pentru ridicarea acestora.

Actele originale se eliberează numai în baza Fişei de lichidare care se vizează în programul online de către departamentele: Biroul programe sociale, Direcţia cămine şi cantine, Biblioteca centrală universitară „Mihai Eminescu”, Direcţia Financiar-contabilă, Administrator şef facultate şi Secretariatul Facultăţii de Istorie. După validarea integrală de către toate departamentele, solicitantul primeşte un mail cu data şi ora programată pentru a se prezenta la secretariat cu carnetul de student şi legitimaţia CFR (studenţii de la învăţământ cu frecvenţă (IF)) / cartea de identitate sau trimite o altă persoană cu procură notarială. Studenţii/ absolvenţii / studenţii exmatriculaţi care nu se prezintă cu carnetul de student şi legitimaţia CFR [doar studenţii de la învăţământ cu frevenţă (IF)] – dacă le-au ridicat – vor da o declaraţie în acest sens.

Orice solicitare pentru: actele originale, adeverinţe, alte documente, notese trimite, pe mail, astfel:

IF licenţă – secretar 1(S) Maria-Loredana Nistor, maria.nistor@uaic.ro

ID licenţă Iaşi şi Master – secretar 3(S) Mihaela Lungu, mihaela.dragomir@uaic.ro

ID licenţă Focşani – secretar (S) Daniela Cîrjica, daniela.cirjica@uaic.ro

Doctorat, postdoctorat – secretar şef, Valeria Mihaila, valeria.mihaila@uaic.ro

Perfecţionare preuniversitară – mihaela.dragomir@uaic.romaria.nistor@uaic.ro

Cazări, burse, taxe – administrator şef facultate, Ioana Alexandrescu, istorie@uaic.ro

Perioada de rezolvare: aproximativ 3(zile) zile lucrătoare de la primirea mesajului dvs. După preluarea mesajului dvs. vă vom comunica toate informațiile utile.

Mesajul trebuie să conțină următoarele:

1. Numele complet din certificatul de naștere.
2. Motivele detaliate ale solicitării.
3. Numărul de telefon şi adresa de mail corecte.
4. Dacă actele se ridică de titular sau prin procură.


Find more like this: Anunțuri studenți, Doctorat, ID, Licență, Master, Prima Pagină